مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-20اقتصادي

ثبت بیش از 5 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در خراسان رضوی 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در قالب اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان، تاکنون هزار و 194 تفاهم نامه برای 193 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای 198 هزار نفر در شهرستان های مختلف ثبت شده و به امضا رسیده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در قالب اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان، تاکنون هزار و 194 تفاهم نامه برای 193 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای 198 هزار نفر در شهرستان های مختلف ثبت شده و به امضا رسیده است.

علی رسولیان در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بردسکن در محل استانداری خراسان رضوی که به صورت ویدیو کنفرانس با مسئولان آن شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد تفاهم نامه 23 مورد برای هشت هزار و 750 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای هزار و 920 نفر مربوط به شهرستان بردسکن است.

وی افزود: در مجموع سهم شهرستان بردسکن از کل پروژه های سرمایه گذاری مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان 2درصد، میزان سرمایه گذاری نیم درصد و میزان اشتغال یک درصد است.

پیشرفت اجرایی پروژه های مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان بردسکن شامل هشت پروژه به میزان 100 درصد، پنج پروژه بین 90 تا 100 درصد، چهار پروژه بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 5 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در خراسان رضوی 

ثبت بیش از 5 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در خراسان رضوی